HavvaCenk 28 haftalık hamileyim . Doktorum bebeklerin küveze girme durumunun değiştiğini söyledi. Küveze girende varmış ki çok uzun süreli olmuyor diye biliyorum bir sıkıntı yoksa. Kucağına alıp gidende. Benimki zorunlu olacak. Sizde anladığım kadarıyla bebekten kaynaklı bir problem yok. Bu şekilde erken doğumu kabul ediyorlar mı?