SmyyeOsmn Merhaba hamile anneler benim ilk gebeliğim ve sürekli bi sancım var sizce bu normal bi durum mu bana yardımcı olurmusunuz?
Esrelf SmyyeOsmn canım gebeliğin ilk 8 haftası oluyor adet ağrısı gibi. Kanaman yoksa korkmana gerek yok normal. tutunmaya çalışıyor bebek.
Ladess Ah tatlım 5.haftada öğrendim gebe oldugumu şuan 9.hafta oldu bel ve kasık ağrım geçen hafta geçti ,sabret
SmyyeOsmn Kaşıklarımda çok büyük bi agri var ve çok korkuyorum her an bisey olacak diye demekki normal bisey bu değil mi
Serenbrckklg Ilk 3 ay cok onemli bebek tutunmaya calisiyor vucut kendini bebege hazirliyor boyle bir dongü oldugu icin kendini yorma ev isi ozellikle ilk3 ay cok dikkatli yap ve yardim al mutlaka.