Zeynep1678 iyi günler hanım 15+3 haftalık hamileyim son bi kaç gündür kasık bölgemde ağrı oluyo ama ara ara giriyo sanki biraz da adet sancıları olur ya onun gibi kontrölüme iki hafta var daha acaba önemli bişey mi ki randevumu öne mi alsam bilemedim
Toprak_us Zeynep1678 o haftada olmuştu benimde , rahim yukarı doğru büyüdüğü için gerilme ağrıları demişti doktorum . Ağır iş yapmayın ve ağır kaldırmayın . Bir de yüksek yerlere uzanmaya çalışmayın .
aslimutlu1 Zeynep1678 rahim büyüyor bebege yer acılıyor canım . Agır iş yapma, egilip kalkarken dikkat et . Bol dinlen gecicek. Kanama vs yoksa korkma
Zeynep1678 Esra_ozturk58 internette araştırıyorum rahim büyüdükçe bu Ağrı'lar normal diyo ama bilmiyorum onunla mı bağlantılı mı yoksa başka bi sıkıntı mı var çözemiyorum
Zeynep1678 Toprak_us bunları maalesef ki istemeden de olsa yapıyorum çünkü kendi evimin işi olsun eşimin ailesinin evinin işi olsun ikiside bana bakıyo ki bu durumda yapamayacağımı bile bile işleri üzerime yığıyorlar 😔