Neslihansss Merhabaa az önce doktordan geliyorum. Kilosuna biraz fazla dedii 2.100 gramm ben kilo almamışım ama napiyim bilemedim böyle olan varmiii?
seymakumatarnsf Neslihansss Bence hiç de fazla değil canım. 34. Haftamda 2500 gr'dı. Doktorum normal dedi. Sizin ki de gayet normal. Fazla değil bence.
HavvaCenk Neslihansss Geçen hafta yani 33 haftalıkken kontrole gittiğimde 2.266gr olduğunu ve gayet iyi oldğunu söyledi doktorumuz. Ona dayanaraktan normal diye düşünüyorum tabi bu benim fikrim.
sevgitekes Neslihansss hic de fazla değil ki bizim 33+1 de 2400 du bana fazla geldi ama normal diyo doktorum yanılma payı da var dedi boyu 32 de 45 cm di
AysnCvdr Merhaba canım. Neden faZla demiş anlamadım. Bence normal. Benim yeğenim de 33 haftalık bebeği suan 3 kg olmuş. Başka bir tanıdığım 32 haftada 2250 gr.
Neslihansss as_af valla ben muzu çok yedimm günde 2 3 tane falan soda içiyorum hergün iki tanee kaşar yiyorum bunlar direk çocuga gidiyormuşş sizde deneyin isterseniz ben süt içemiyorum fazla ama soda sütün yerine geçiyormuş tavsiye edermm☺️☺️
Happy12 Neslihansss normal canım kilosu doktorun abartmış biraz geçen hafta 33 tüm 2431 gramdı bebeğim 🧿🧿🤲 bence ideal yani kilosu
Neslihansss Happy12 Happy12 bende artik öyle deyince doktorum hiç bişey yememeye karar vercektim bi süree çünkü genelde muz kasar yumurta cok yiyorum onlarmi bi anda yaptı diye bırakcaktım tesekkur ederm🙏🏻☺️
Pembepanjur Neslihansss allahallah benim 31. Haftada 2.100 dü ve normal dedi dr. Oyüzden rahat ol bence canım , senin dr enteresanmış
Pembepanjur Neslihansss soda zararlı maden suyu faydalı. Hemen hemen her gün formda bunu yazmaya başladım . Gördükçede yılmadan yazıcam :)))
Atikeemre14 Neslihansss fazlamı dedı yok daha neler bu doktorlar neyın kafasını yasıyor anlamıyroumkı dunde benım kntrl vardı 34+5 2.615 grm dedı haftasıyla kılısu orantılı gayet ıyı dedı sıkma canını canım bosuna bebısın kılosu ıyı
Bertevc Neslihansss böyle bi durumda ben direkt internetten bakıyorum, 33 hafta için ideal 1800gr yazıyor nette tabi eksi artı durumu da vardır
Sumru4 Neslihansss Fazla değil.. 3.200olsa evet fazla olabilirdi de.. Eğer bu hızla alırsaaa 4kg yakın olur ama fazlası değil.. Ve aynı hızla devam etmiyor.
Neslihansss Pembepanjur evet prdon maden suyu soda degil😂 karıştırıyorum bende alışkanlık olmuşşş 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
MucizeAnnesi3545 Neslihansss bizimkide 33+3 de gttim iki gn önce 2100 dedi canım biraz iriymiş ama sorun değil dedi