minamoms Terspektif yani yine de dinlenmeye çalışıyorum sağolsun eşimde destekçi. Yemek yapmazsam bile lafı etmez. O konuda şanslıyım ama ben rahat duramıyorum sorun bende😂
Terspektif minamoms ama bi çocuk daha varmış ya için rahat etmiyordur normal yani 😞 biz nasıl olacaksak ikincilere 😂
Medine_1992 Sirin96 canım açmıştı bacaklarını biz bile gördük bomboştı ya bu doktor kordonu mu gördü yoksa ys
Kirmizibaslikli Medine_1992 valla olabilirrrr bencede bidaha nezaman gidiceksiniz bize bildirin sonucu cok merak ettim :)
Hiranurhilal Medine_1992 canim bence sen yinede alisveris yapma kordon vs plma ihtimalide oluyor bekle bakalim
Esmanr92 Medine_1992 ikincisi kız olur belki 😇 belli mi olur. Bende ayrıntılı ultrasonu bekliyorum 😊😊
Medine_1992 Kubraseyit00 canım bende onu düşündüm ya cünkü 4 kez kız denip bu sefer erkek denmesi çok kafam karışık
Kubraseyit00 Medine_1992 evet cok denk geliyorz kordonmus dendiğini bence yinede sen emin olmak için bekle 😂
Medine_1992 Kubraseyit00 bekleyecem canım zaten 10 gün sonra bir daha gidicem e sonra ayrıntılı da kesinleşir galiba
Hamd_olsun Sirin96 bazen 11 haftalıkken bile kesin diyebiliyorlar Bana Çamlıca medipolde 15+1 de kesin dedi ama yinede Allah bilir
Medine_1992 Hamd_olsun işte canım bana kesin demeselerdi bir ihtimal verirdim ama çok net konuşmuşlardı 🤷♀️
Ohatice Medine_1992 yaaaa bana da kız dediler 13 haftalıkken şimdi 14 üm ve içimden bi ses erkek diyorrrr🙈 ama doktorum da çok emin konuşuyor kız diye
Medine_1992 Ohatice canım valla benn artık ne desem bilmiyorum iki üç saattir anca kendime geldim şoktan 😁😁