Medine_1992 valla bende şok oldum , 12. Haftada doktorun bana tahmin yapmıştı 16+5 te netleştirdi oğlumuz olucak hayırlısıyla. 19. Haftada konrole gittiğimizde sormıcak mısın tekrardan cinsiyetini dedi yok hocam zaten söylemiştiniz dedim,sürekli bana söylüyolar onun cinsiyeti değişmiş bunun değişmiş diye dedi. 15 yıllık doktorluk hayatımda cinsiyette hiç yanılmadım nasıl oluyor böyle dedi. Burda böyle şeyler okuyunca insan acaba diyo🥰 hayırlısı olsun sağlıkla kucaklayın evladınızı inşallah🙏Şaşkınlığımı belirtmek istedim