Hayathayeller Kızlar 17 haftalık hamileyim ama hiç göbeğim yok böyle çok küçük etrafıma bakıyorum 12 haftalikken göbeği olanlar var 🤭
bsra18- Hayathayeller iç karınla alakalı geniş demek ki. benim de çok erken çıktı ikinci bebeğim kızımda da çok erken çıkmıştı.
Muallimehanim Hayathayeller Boşver anacım çıkmasın daha iyi çatlamazsın 😀 Benim 7. Aydan sonra anlaşıldı göbeğim 😅
Eseenn Hayathayeller Benim 7. Ayda belirgin olmaya başladı 😊 sağlığı kilosu boyu yerindeyse karnınızın çıkıp çıkmaması önemli değil 😊
Hayathayeller Minikbebis hamile olduğumu hissetmiyorum koca bir göbek istiyorum tabi çatlaması kötü 🤣🤣🤣
Minikbebis bsra18- Hayathayeller ah ah ağırlaştım bacım 33+6 koca bir göbek önümü arkamı göremez oldum o haftalarda çok yoktu benimde ama sonradan bir anda şişiyor keşke benimde ufacık bi göbeğim olsaydı 😆
Ipekozsyhzry Hayathayeller ay benim hemencik cikti 4.ayima girdim 5 6aylik duruyor 😊ic karnim dar oldugu icin distan dogru buyuyor
Ipekozsyhzry Hayathayeller valla bende ole diyordum hamile oldugumda karnim hemen belirse fark edilirsebfln baska birsey isteseymis oda olcakmis 😊
Tugcem92 Hayathayeller kilo aldınız mı peki? Bende 11 haftanın içindeyim hiç kilo almadıgım halde resmen göbeklendim🤨 ben de bu işi anlamıyorum😅
Hayathayeller Tugcem92 benim migde bulandım çok oluyor 3 kg aldım ama verdim onu da 🤭 ama bebeğim çok şükür çok sağlıklı
Tugbardm Hayathayeller benimde daha yeni belli oluyor dışardan 22 haftalığım, iki haftadır falan çıktı biraz sabret 😂
Esra_ozturk58 Hayathayeller bende bir an önce çıksın istiyorum Cnm bnde 17 haftalığım ve doktorum birde bana bebek önden gidiyor diyo onu düşünüp ee karnım nie çok yok diorm😀
Mervee58 Hayathayeller bende 17 haftalık hamileyim ama benimde göbeğim çıkmadı küçük olduğu için hareketlerinide hissetmiyorum biraz endişeleniyorum 😒
Seydaozzz 33 haftalık hamileyim kimse inanmıyo normalsey ayrıca göbegim cıkmamasına rahmen çatlak olustu
spiker_anne Hayathayeller 11 haftalığım yumurta göbek oldum belli oluyor hamile olduğum iyi mi kötü mü bilemem ama şuan güzel ilk gebelik diye belkide 😂❤❤