Eslifdenizc Bizde bugün sat a göre 23+1 olduk güzel kızımla 🤰🏻 21 Ocakta gelmesi bekleniyor ama bakalım 😍
Öğrenir öğrenmez başladık alışverişine anca doğuma kadar biter 😊
Evimizi de güzel kızımıza hazırlıyoruz, boya ve tadilat bitirince odasına başlıcaz Allahın izniyle 🤲🏻
Detaylıda da kalbinde parlaklık gördük ancak doktorumuz endişe etmememizi söyledi diğer herşeyi şükür normal.
Bende 8 kilo aldım doktorumuz yavaşlamamızı söyledi 😁🙈
Hareketleri de şu son günlerde yoğunluktan uzanamadığım için az hissediyorum 😌
Sizlerinde güzel hamilelikleri olsun güzellikle kucağımıza alalım inşAllah 😊