Lavinya_91
Merhabalar,
28 haftalık hamileyim. 2 haftadır sağ kalçamda çok kötü batma hissi var. Yürürken topallıyorum her adımda sanki birisi bıçak batırıyor gibi. Aynı ağrı otururken ve uzanırken de devam ediyor. Hareketlerim çok kısıtlandı. Çok aşırı kilo da almadım 7 kilo aldım 7 ayda. Bu ağrının sebebini çözemiyorum ama hamilelikle alakalı olmadığını düşünüyorum. Ağrı başlamadan 4-5 gün önce sağ kalçamın üstüne düşmüştüm ama fazla acımamıştı. Acaba zedelenme mi oldu :/ Doktor röntgen çekemeyiz doğumu bekliyceksin diyor ama dayanamıyorum artık. Evde, yolda sakat gibi yürüyorum sürekli batıyor nefes alamıyorum. Başına böyle birşey gelen yada tavsiye verebilecek olan var mı :(