Lokumanne yetimkelebek_23 hayır daha önceki 2 doğumu sezeryan olduğu için bi de vajinismus hastalığından dolayı sezeryan oldu. Çok da memnun kaldı
yetimkelebek_23 Lokumanne Emel hanım benim doktorum normal doğum bekliyoruz son zamanlar artık nasıl bi süreç işliyo çok merak ediyorum
_emymom_ yetimkelebek_23 emel hanım çok iyi doktor ama tüm tanıdklarıma normal dogum dogum dedi son anda sezeryana aldı
Lokumanne Emel hanıma ayrıntılı ultrason için gittim bi 15 yıl kadar önce halam da onda doğum yaptı. Muayene ücreti fazla geldiği için ben ona gitmiyorum ama çok iyi bi doktor olduğunu duymuştum
yetimkelebek_23 Lokumanne evet muayene ücreti biraz fazla ve doğum ücreti aniden 2 ye katlandı bu yönden insanlar biraz madur olacak.