Deletedmom0026 çatlağın nerde ne zaman olacağı pek belli olmuyor. Genetik yatkınlıkla alakalı. Bol su için esnek bi cildin sırrı. Bunun hangi kremi kullandığınızla alakasındahi yok. Benim 15. Haftada sütüm geldi ve sadece göğüslerimde çatlaklar oluştu. Şu an 32. Haftadayız çok minimal çizgilerim 1-2cm kdr sadece yanlarda var. Kremlerle ilgili yorumlarımı söyleyim.
Lierac: eczanelerde satılıyor. Yapış yapıl bırakıyor. Yapısını pek beğenmedim.Ultrason jeli gibi.
BioOil: yazın sıcak günlerde fena alerji yaptı. Kaşıntı giderici krem bile fayda etmedi içinde renklendirici var. Memnun kalmadım. 60ml deneme boyu almıştım Allahtan.
E45 İtch Relief ve Duş Kremi: Tc de seçkşn eczanelerde var İngilterenin en iyi cilt tedavi kremlerinden farklı sıkıntılar için farklı kremleri var. Deneme boyu aldım 50ml sonra gittim 500ml aldım 25. Hafta karnım da bebk de bi anda büyüdü. Bence o krem sayesinde kaşıntısız ve çok şükür çatlaksız atlattım. Krem bitmek üzere kaşıntılı sürecim olursa diye bekletiyorum köşede .
Mama Mio Tummy Rub Butter & Oil : ingiliz bi marka ama çok çok çok iyi butter ve yağı kombine kullanıyorum. Biraz pahalı ama değer. Butter hemen emililiyo ve kıyafet de leke bırakmıyor
Bepanten Strech Mark: Tc de niye yok diye sormak lazım. Hem uygun fiyatlı hem de dokusu kokusu cilde verdiği esneklik süper.
Haricinde badem yağı da öneriliyor.