Hlal 27+1 gebeyim sırtım bı kaç gündür çok agriyo yatamiyom onerebilceginiz krem vs.....var mı arkadaşlar....
defne55 Hlal hiç kurtuluşu yok canım o sırt ağrısının ağırlaştıkça daha da çok ağrıyo ben 32 haftadayım ölüyorum ağrıdan hiç rahat yatıp oturamıyorum
Betul23_h Hlal Genelde bütün hamileler aynı dertten yakınıyor. Bende de aynı özellikle iş falan yaptığımda çok ağrıyor. Doktor sadece parol verebilirim ağrıların için dedi. Ama dayanmaya çalışıyorum ilaç kullanmıyorum.
Adanur Hlal canım bende senle aynı zamandayım dün doktorum sırt ve bel agrım için Magnezyum ve kalsiyum verdi. Microbone ismide
Gkcasc Hlal aynı haftadayız seninle. 1 haftadır çekiyorum bende.sırtının altına yastık koy.başını yükselt uzan dinlen biraz rahatlatıyo canım
Hlal Allah yardımcımız olsun canım maf oldum bi an önce doğum günü gelsede kurtulsam ağrıdan felaket agriyo 🥺
defne55 Hlal ben hiç bisey sürmüyorum canım karnıma çok nadir aklıma eserse vazelin bebekler için olanını sürüyorum okadar onun dışında bisey kullanmıyorum
Hlal Ben ilk beş aya kadar çok güzel geçti hiç ağrım sızım bulantım olmadı ayrilar altı ayda başladı bunada şükür 🤷
Hlal Adanur yaaa bana magnezyum yazdı kullanmiyorum midem bulandirdigi için ozaman onu kullanmaya calisim ozaman
Ultraslan40 Benim sırt ağrısından ziyade sırtımda bir kulunç var iki dk ayakta durayım canımı alıyor resmen, buna nasıl bir çare bulabilirim bilen varsa yardımcı olabilir mi 😢 yakı zararlıymış gebelikte
Hlal Bide at kestanesi sirt ağrısına baş ağrısına çok iyi geliyoms ben basım agridiginda eskiden surmsdm gecirmsdi onu da deneyebilriz aslinda
Adanur Hlal kullan canım kemiklerimiz için önemli hem bebeğinki için. İhmal etme bulandırsada napalım dayancaz artk