Tupbebekhikayem__ Arkadaşlar göbekteb kan sulandırıcı iğne yapıyorum 20 gündğr çok morardı.Morarmaması için bir yöntem varmı bacaktan denedim canım çok yandı koluda eşime güvenemiyorum kendim göbekten yapiyim istedim
Ayaf Bende kullaniyordum canim..wu an doktor izin vermiyor..bende de morarma vardi..hemde cok aciyordu.taw gibi oluyor yeri sonradan..iyneyi yaptiktan sonra ustunden pamukla falan baski uygulama.o zaman azaliyor birazcik.sadece vur kapat.