Zagrozunannesi ne guzel ben 6 ay bekledim oldu kimyasal oldu sonra normal oldu 7 aylıkken öldü normal doğumla suni sanciyla doğurdum rabbim düşmanıma yaratmasın o acıyı o hastaneye kızımla aselimle girip onsuz çıkmak o acıları çekip kucaginim bos olması allahım hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah