damlac Kızlar selam kan sonucum geldi beta hcg 2300 🙏🏻😊 yarın ilk doktor randevuma gideceğim; acaba kese görünür mü, kalp atışı duyulur mu? Bilgisi olan yazabilirse çok sevinirim 🙏🏻
Keremeral damlac hayırlısı inşallah bende verdim şimdi kan benimde randevum cuma inşallah görürüz bebişleri son regl tarihi neydi sizin?
damlac Keremeral 23 ağustostu; kan sonucunu yazın merak ettim 😊 Allah’ın izniyle görelim rahatlayalım biraz daha 🙏🏻
Yldzzyldzz 2000 den sonra kese görünür demişti doktorum bana 😊 kalp atışını da bi hafta sonra duymuştk ama daha geç duyanlar da var değişebiliyo sanırım😊
yonca_gedik21 yonca_gedik21 ben 44 gundur evliyim 20 gun once idrar testi yaptim pozitifti daha 4 gunum gecikmisti ama aradan 15 gun gecti hastaneye gittim daha kese gorunmedigi icin geri geldim o aksam cok agrim oldu kasıklarim agriyordu ztn onceden ama o utrason aletini karnima gezdiriyordu kese olmadigi icin dahada agriyordu
yonca_gedik21 yonca_gedik21 ve o gece eve geldigimde agrim cok oldu sabah oldu o gun aksam ustu kanamam oldu ve acile gittik kan tahlili yapti ve hamile oldugumu soyledi progestan ilac verdi onu kullaniyorum düşük yapmim diye ve sonra normal kadin dogum uzmanina gittim bakti kese gorunuyordu bi hata sonra tekrar gel dedi
Leyla9292 damlac benim beta 2007 di iki gün sonra gittim sanırım kese gözükmesi için değer 5000 olması gerekiyor gittiğimde olmuştu sadece çok küçük bir nokta var dedi bir iki hafta sonra herşey tam olmuştu.
damlac Keremeral çok yakınmış bizim tarihler birbirimizi takip edelim herşey güzel ilerler inşallah 🙏🏻
spiker_anne damlac Ben 5. Haftada keseyi gördüm, 9. Haftada bebeğimin kafasını, poposunu gördüm ve kalp atışını dinledim. Harika bir deneyim Rabbim nasip etsin isteyen herkese ❤❤❤