Eslifdenizc bence de ya, şu risk olaylarından bahsedip duruyorlar. Erken de erken.. Rabbim istedikten sonra 32-33-34 ne fark eder. Şahsen ben hiç hamileliğimi risk olarak görmedim cinsiyeti öğrenir öğrenmez başladım ondan önce de unisex parçalar aldım, yani bu tarz şeyler düşünerek hamilelik zehir olur