Iimran Hatice1017 şu iki senedir tüm bebekletin isimleri neredeyse aynı zaten alya arya asel zümra eylül hepsi aynı 😊
Hatice1017 Iimran Asel i cok duydum ama Alya yi ben ilk defa bu sene duydum ve bu kadar cok duydum ve cok hosuma gitti 😊
Beyzanurlina Hatice1017 bizde eşimle mısra lina koyduk hamile kalmadan once koymustuk kızımıza nasip oldu 🙈 okadar alıştıkki ismine deyıstremiyoruz
Sezen2006 1prensesannesi Linanın başına eşimle ikimizin baş harflerini ekledik hem söylenişi değişti hem anlamı :) Eslinanın anlamı günahtan korkan ve çekinen kız anlamını taşıyor
1prensesannesi Sezen2006 çok güzel eslina ismini duymuştum başharfiniz olması daha güzel malesef bizim başharflerimiz tutmuyo🙈😅
AnneSeki Hatice1017 bende 19haftalik hamileyim kismet olursa kizimiz olucak🤗 Almira koymak istiyoruz bizde