mevsimce 16 haftalık izin süresi çalışamaz raporu aldığınız tarihten itibaren başlıyor.ben 36. Haftamda hastaneden iş gorememezlik raporu aldim.3 nusha veriliyor.1 nushayi kuruma teslim ettim.diger 2 nushayi dogum zamani hastane cantanda tutman lazim.dogumdan once kalan haftalarini dogum sonrasina aktarmak icin hastanenin tekrar bilgi doldurmasi gerekiyor.