Nihanak bende ptesi sabah 6 gibi suni ile doğum yapıcam inşallah☺️ 38. haftadayım şuan ama benim 3 cm açılmam var, daha fazla açılma olursa vajina florasıyla etkileşip mikrop kapmayalım diye mecbur başlatıcak doktor. Buradaki suni ile yapılan doğumları okudum arama kısmına suni yazıp, herkesin farklı bünyesi ve acı eşiği doğal olarak yorumlarda değişken. Umarım acısız, kesi dikişsiz doğumlarımız olur🤗