2cocukluana_ Kızlar bugün doktora gittim son adet tarihime göre 16+1 gözüküyor ama ultrasonda 18+2 çıktı normal mi bu anlamadım ben şimdi hangisine göre takip edeyim 16 mi 18 mi?
ZAsk 2cocukluana_ Bebek önden gidebilir kaygılanmayın. Doktorunuz herşey yolunda demiş ise kafanıza takmayın . Önemli olam son adet tarihiniz.
hedo 2cocukluana_ bebek gelişim onlara önde gidiyordur ama önemli olan sizin son adet tarihiniz siz ona göre takip edersiniz 😊
27_ 2cocukluana_ Canim benim de öyle gidiyor hamileligin basindan beri doktor sat a göre diyor. 30. Haftadan sonra esitlenir ya da erken döllenme olabilir dedi.
gamzosgamzos Canim bebegin kilosu boyu onde gidebilir ama asil son adet tarihine goredir gelisimi organ olusumlari yani iki hafta onde gidiyor diye 38 de degil yine zamaninda Rabbim nasip ederse 40 haftada dogum olur
Dlk13 Meraba canım benimde adet tarihime göre 6 aylık gebe olmam gerek ama ultrsyonda 5 aylık görülüyo tam 1 ay var doktor geç döllenme olmuş dedi. benimde bazen kafam karışmıyor değil seninde tam tersi önden gidiyo fikrim yok😂