34minnak kuzum üzülme benimde oyle ama dr olabilir diyor 3 haftadan sonrası biraz sıkıntılı olabilir diyor. Bizimde 1 hafta bas geride 2 hafta karın ve bacak geride minyon olacak dedi 38 olduö pazartesi sezeryanım. Dr hiç skıntı etme kendine dedi genetikde olabilir dedi. Bende zayıfım babasıda kucukken zayıfmıs. Saglıgı yerinde olsun