Mucizemmm00 Merhaba kızlar neler yasıyorsunuz benim daha mide bulantim falan hic bi belirtim yok. Arada sağ kasıgım hafif agrio bide gögüs okadar. Doktora gidicem kalp atisini duydunuzmu 6+6da
Sinemozdem Mucizemmm00 7+5 im bende şuan 6+2 de duymuştum kalp atışını ama bende hala mide bulantısı,kokuya duyarlılık fln yok sadece göğüslerim şişti ve acıyo okdr
Ozgeeyldz1 Merhaba 😊 ben şuan 19. haftadayım ama o zamanlar bende de çok bir belirti yoktu hatta mide bulantım 2,5 Aydan sonra başladı bende. Doktorada 7+3te gitmiştim ve kalp atışını duymuştum😊
Emin_e Bende hic belirti olmadi yani beklemesem hamile oldugumu bile anlamayacaktim:) 7. Haftada duymustum kalp atislarini:)
Mrvm005 Mucizemmm00 pazartesi gunu hafta sonu lekelenmem oldugu icin gittim kalp.atisini dinletmedi ama ritimli atiyor dedi 6 haftalikti tam o zaman. Simdi dinletirsem isinlar zarar verebilir 10 gun sonra dinleyelim dedi