Meren429
Rahat ol bende suan hamileyim.. ama şöyle bir şey var karından biraz geç gözükebiliyor ilk zamnlar alttan bakmıştı .. mesela 13 haftalığım doktorum 4 boyutlu baktı ama ters olduğu için gözükmüyor dedi henüz 4 boyutlu da.. normal usg ile 8. Haftadan snra rahat gözüktü