ulker2017 Canlar bu gün müayineye gitdim😻 ama cinsiyetini öyrenemedik🙄 sizlerde de oldu mu böyle durum?🤔
Omerasafinannesi ulker2017 Kac haftaliksin canim bebisler sakliyo bazen bize kiz dediler oglan cikti😁
Hatce06 ulker2017 canım ben 13+4 de gittim göstermedi ilk başta erkek dedi Sonra bacağını kapatıp açmadı o arada kordonda bacağına dolanmış doktor kız dedi haftaya net olur dedi 14. Haftada gittim erkek oldugunu söyledi😂 Pipisini bile gösterdi bizim oğlan 😂 16. Da bir daha gittim yine direk erkek dedı her gittiğimde soruyorum suan 19+3 olduk 👶🏼💙
ulker2017 13 haftalik,genelde 12 haftaliktan sonra cinsiyeti ögrenmek mümkün dediler ama demekki saklaniyomus o zaman☺ Sen kaç haftaliginda ögrendin canim?
ulker2017 Hatce06 Evet bi çok yakinimdan duydum kiz olup sonradan erkek gösteren☺ Hayirlisiyla kucagimiza aliriz In sa ALLAH Canim❤