little_mom_141 bant dediği kinesio bant mı verdı size, ben 34teyim kalca bel agrım vardı artık yürütmüyordu, herhangi bir teşhis koyulmadı,görüntüleme yapamadıkları ıcın, sadece kinesio bant verdı , jel önermedi özellikle son haftalardayım dıye,magnezyum kullanıyorum , biraz hafifledi givi, hiç yürüyemiyordum , kimisinde ilk haftalarda kimiisnde son haftalarda artıyor, inşallahh gecıcı bır agrıdır sızınkıde gecer, normal doğum , sezaryen sizin için hangisi iyi olacaksa o olsun, bbende normal doğumdan korkuyorum sezaryen istiyorum 😊 daha haftanız erken, güzel sezaryen doğum hikayelerini okuyunca ınanın rahatlarsınjz😊