06-06060a bak ne güzel gerek bile görmemişler sende bi rahatla artık:) ben ikinci doktorun yanına gidip bana düşük yapacaksın dediler diyip ağladığımda bu çocuğun yiyecek ekmeği varsa sen horon oynasan bile düşmez ama yoksa da ne yaparsan yap oturduğun yerden gider demişti doktor. O yüzden takdir allah'tan sen kötüyü geçirme kalbinden yeter ki, eminim hicbisey olmayacak değerlerin normal :)