denizinannesi03 Kızlar sabah hafif hafif kanama geldi normal mi? Kabızlık problemim var ondan mı? Başına gelen var mı?
Ayaf denizinannesi03 canim kanama varsa doktora git.her kanama acil bir durumun habercisi ola biliyor.
aydandir denizinannesi03 kırmızı renkli kanama önemli hemen doktora gitmelisin ultrasonla karnına bakar rahim içinde kanamamı bebebkle ilgili olmayan kanamamı görür doktor ona göre önlem alır.
Kubradem Kırmızı renk açık renk bi kanama tehlikeli kahverengi az olan tehlikeli değil derler ama yine de doktora sormalisin
Busern Benimde idrarla birlikte kanamam olmuştu doktor idrarla gelen kanama bebekle ilgili değil dedi ağrı sancı yoktu kum dökmüşüm ondan olmuş 12. 17. Ve 26. Haftalarda oldu.
denizinannesi03 Doktora gidemiyorum, kırmızı gelmiş sabah işe gelirken sonra pembe geldi, Progestan ve ayrıca kanama için fitil vermişti. Onları aldım kesildi şimdi. Ama sancı az da olsa var, bağırsaklarım yüzünden olmuş olsun inşallah. Geçmezse izin alabilir ve gidebilirim inşallah doktoruma. 75 km uzaklıkta 😔