Serenaysmom Kızlar dünden berii cok fazla sırt agrım ve çatı agrım var bugun de midem bulanıyor 38+0 ım artık bende dogurmak ıstıyorum dogum belırtısımı bılen varmı
Kubra9595 Serenaysmom bende internetten baktiklarima göre dogum belirtisi oluyor cnm ins sag saglim dogar bebisler bizimde az kaldi genelde assaya baski yapiyor sürekli