Gizem0612
Uygulamaya göre aynı günmüşüz🙈🤗, genelde burada okuduklarıma göre 37+4 lerde sezaryen oluyorlar dedim kendi kendime ve o na göre doğum gününü bile hesapladım 😅 tabi doktor ne derse o, doktorunu bekle canım o ne der bebek gelişmesini takip ediyorlarmış gelişme durunca bekletmiyorlarmış 🎈