Gl07 Arkadaşlar ben jel kullanıyorum sürekli 4 haftalık bebeğim tüp bebek yaptırdık jeli kullanmam şart ama çok kaşıntım oluyor tüp bebek yaptıran varmı aramızda kaşıntısı olan 😑