iremguerbuez benim sadece sol elinde var geçen hafta doktoruna sordum bilek kısmında bir sinir varmış eğer ödemin varsa ona baskı yapar baskı sonucu uyuşma okur demişti. Hatta bardak vs tutamayacak kadar bile olabilir dedi. Benim şükür o kadar değil inş ilerlemez. Su içmeyi arttırmaktan başka yapacak bir şey yokmuş