Sibl8
Hangisini öneriyorsunuz ?
aynurakkus
Devlette mi üniversite de mi medikalde mi soruyorsun canım. Ben devlette doğum yapmıştım o zaman seda hanım vardı gitti. abdulhakim beyde çok ilgili sıra bulman çok sıkıntılı diye biliyorum. Üniversitede hiç muayene olmadım hiçde doktorlarını bilmem ama bi tanıdığım 2 doğumunu da orda yaptı memnun olduğu şeyler de vardı olmadığı şeylerde. Ben özele gittim hep muayenede daha iyi ilgileniyorlar soruları daha iyi cevaplıyorlar en azından çocuğu bende görüyorum izleyebiliyorum diye hep özele gittim.
aynurakkus
Medikalde de mehmet nalbant ve şehadet özden i öneririm Ertan bey vardı oda gitti hepsine muayene oldum sadece zülal hanımdan memnun kalmamıştım 🤷🏻♀️