Senalii HazelSeren Ben de aynı durumdayım. Limonlu çay içiyorum bir de meyve sıkıp suyunu içiyorum, mandalina falan. Akşam da gece yatmadan sıcak tarçınlı, zerdeçallı süt içiyorum
Havvanurerolll HazelSeren bende 28+4 deyim 2-3 gündür grip var bolca mandalina yiyorum hafta direk limonu kesip yiyorum fayda etti. Hünnap aldım taze onunda faydası oluyor canım yiyebilirsen eğer bunları dene ilaç niyetine. Ha bide tavuk suyuna çorbalar yapıyorum öyle hafifledi şükür
Sez19 Aynı şekilde bende biraz üşüttüm havalar malum. 32. Haftadayım. Bol sıcak şeyler içmeye çalışıyorum. Tüketebiliyorsanız limon sıkıp içebilirsiniz çayınızın ya da sıcak suyun içine. Ayrıca sarımsak da dogal antibiyotik. Ilaç gibi yutabilirsiniz. Sifa olur umarım tez zamanda.