Deletedmom0026 Bu hastanede hem urolojin. Hem kadim dogum. Gozetiminde bobreklerime stent taktirmayi dusunuyorum.. guzel temiz .hastanemidir doktorlari iyimidir bilgisi olan var mi ?
belinay13 Deletedmom0026 bende trabzonda yasiyorum kasustunden bahsediyorsun sanirim gayet temiz hastane bence
Ednrr Deletedmom0026 Canım bende trabzonda oturuyorum eşimin arkadaşı orda çalışıyor ameliyathanesinde ameliyathanesi pis demiş eşime onyğzden artık gitmiyorum oraya ama gözümle görmedim görünüşte temiz gözüküyor
Yessimy Kadın doğumunu bilmiyorum ama babam 1 hafta kalmıştı temiz bir hastane yolu uzak olduğundan çok kalabalık değil de
Yessimy Deletedmom0026 biz kalırken rahat etmiştik sadece biraz şehir merkezinden uzak canım kanuni kaşüstü diye geçiyor evet.