Sirinhanim Kızlar günaydın gece 1 de nişanım geldi ve ara ara pembemsi kanama şeklinde devam ediyor.Acile gittim açıklık kontrolü yaptılar nst ye bağlandım ama sancı da çıkmadı bu arada 40+2 haftalık gebeyim. kan aldılar idrar aldılar bi tane de serum bağladılar beş civarı döndük eve ama sancılarım evde arttı.uykusuzluktan biraz uyumuşum ama sancılar hep hissettirdi uyandım şimdi de ortalama 30-40sn süren 4-5-6dk arasında gelen sancılarım var sizce ne yapmalıyım ?
Sirinhanim @Gamzemre61 nst de çıkmamasından korkuyorum bulunduğum şehirde maalesef bi tane hastane var baştan savmaktan başka bişey yapmıyorlar 🥺
Gamzemre61 Sirinhanim canım acile değil doktoruna git doktorun baksın muayene etsin dediğine göre sancıların düzene oturmuş bi anda açıklığı artan çok kişi gördüm o yüzden riske atma birde nst de sırt üstü yatma sol yan dön en net doğru nst sonucu böyle çıkar