Hilaliko Kızlar daha oncesınden de boyle bi post acmıstım 18+3 gunluk hamıleyım ve hala aynıyım cok cok azcık gobegım var onada gobek demeye bın sahıt tabıkı hıssetmıyorum da bebegımı maruz gorun benı ilk gebeliğim bi kaybımda var korkuyorum allahın ıznıyle 21 haftamda ayrıntım var bakalım 🤔 sizler ne durumdasınız?
Melegimm19 Hilaliko normal canım 31 haftalık hamileyim yaklaşık 10-15 gündür dışardan hamile olduğum fark ediliyor iç karınla annenin yapısıyla alakalı ❤
Kubuuu1 Hilaliko benim 22 .Haftada birden çıktı pıt diye 🙈😊 zayifsaniz daha geç belli oluyor sanırım iç karnım mi geniş artık nedir bilemedim ama sevindigim bir durum oldu 😊
Ayse_Gul Hilaliko 31+4 haftalığım benim bile farkedilecek kadar değil gören 3-4 aylık zannediyor 🤷🏻♀️
Hilaliko Melegimm19 nezamam hıssettın peki canım ? Doktor 17 cm olmus dedı dıyorum nereye sıgıyot bu cocuk bellı degıl 🙄🙄
Hilaliko Kubuuu1 cokta zayıf degılım ya uzun boyluyum 70 ile hamile kldım ıste 73üm suan bakalım neZaman buyucek 😍nezaman hıssetcem🤲🏼
Melegimm19 Hilaliko 17.haftada sert tekme atmaya başladı kızım öncesinden birkaç günde bir balık kayar gibi birkaç defa hissetmiştim sadece canım ama bu da kişiden kişiye değişen birşey eninde sonun o göbekte çıkıyor hareketlerini de hissediyorum 😍😍
Kubuuu1 Hilaliko ben de uzun boyluyum 5 kilo aldım 77 oldum artık belli oluyo 22. Haftaya kadar belli olmuyordu ☺️
Hilaliko Kubuuu1 evet herkes 21 den sonra pıt dıye cıktı dıyorlar benmı acelecı davranıyorum bılmıyorum
1Tecrubesizannee 38 haftaligim belim cok ağrıyor artik göbeğimden 18 19 haftalik zamanlarımı o kadar özledim ki rahat rahat uyuyabildigim zamanlar ahh ahhh 😍☺
Hilaliko 1Tecrubesizannee bırde bole dıyenler cok ınsan oglu nankor ıste ben sen gbı olayın dıyorum aman uyuyamıyayım dıyorum sen ne bole dıosun😄😄
1Tecrubesizannee Hilaliko bence bu guzel gunlerin keyfini cikar sonra illaki cikicak bu gobek ice kaçacak hali yok 🙄🤣🤣🤣
Ezgievrenn Benim yemek yiyince göbeğim hemen pıt diye çıkardı şimdi gazdan dolayı çıktı diye tahmin ediyorum 36 beden pantolonlarım olmuyor düğmeleri lastikle genişletiyordum. 7 haftalığım maşallah gittim hamile pantolonu aldım 38 beden götüm bile büyümüş diyorum ben erken şişçem galiba 🙄 iyi mi kötümü bilmiyorum. Her gören kilomu aldın diyo halbuki tartıda hep 52 kg yum aksine kusmaktan yemek yiyememekten zayıflıyorım gram gram. Sadece şişiyorum balon gibi 🤷🏼♀️
Hilaliko Ayse_Gul soktorum hersey yolumda dıyor cok sukur 🤲🏼🤲🏼 Ama işte seytan vesvesemı verıyor anlamadım