Hazal_orak34 Kızlar Mersin’den olan forum yaşam hastanesine giden var mı ?varsa hangı doktor birde mersınde başka hastane doktor önerisi olan 🤱
DBsvn Hazal_orak34 Ben akademi hastanesinde doğum yaptım Hatice Banu Atay'dı doktorum çokta memnun kaldım ama forum'u bilmiyorum ☺
Ayse_Gul Hazal_orak34 Akademi Hastanesi Ahmet Kaan’ı öneririm canım Harika bi doktor muayeneyi 1 ay öncesinden alıyorum hep dolu oluyor
Hgztp Hazal_orak34 forum yaşama gitmiyorum ama Ahmet Işıktan ı çok övüyorlardı ben akademi hastanesinde Ahmet kaan kocaya gidiyorum çok memnunum tavsiye ederim size de
Hazal_orak34 DBsvn ya bende foruma gıdıyorum ama ne bılım çok kararsız kaldım 😞 normal Doğum mu sezaryen mi oldunuz
DBsvn Hazal_orak34 normal olacaktım ama çatı açılmayınca sezeryan oldum aslında doktorum normal doğum yanlısı mecburiyetten 5 cmde kalınca artık olmak zorunda kaldım
Hazal_orak34 DBsvn bebişin nasıl canım şimdi Rabbim sana bağışlasın darısı biz gebelere bende çok korkuyorum dogumdan 😞