Hilmuspoy Bugün dokt gittik nst sancı çıkmadı. 39+3 deyiz. Bebek aşağıya inmiş ama tam istenilen düzeyde değilmiş. Cuma günü suni sancı verilecek eğer bi açılma olmazsa sezeryana alıncak. Heyecanla bekliyorum 😍