Ebrs Meryempyrz bende bas ağrısı değilse sirt ve bel ağrısı cok fazla var, öyle zaman oluyorki ozellikle sabahlari hareket dahi edemiyorum
Meryempyrz Haribo42 benim de beş gün oldu ama hayatımda böyle baş agrısı görmedim tüm sezeryan acısını unutturdu
Haribo42 Meryempyrz ay kiyamam kuzum benim ameliyatin sonuna dogru omuzlarima agri girmisti ama boyle istiyodumki sımsıkı sıkıstırsınlar sonra 2 güne geçtii
ezehra Meryempyrz aynen ya sanki hiç bidaha eski halime dönmeyecem sandın ama bir haftada düzeldim çok şükür.