uyanikkeda11 4-5 cm açılma olur canım suni kabul ederim çünkü açılmayı destekleyecek ama hiç olmadan suni istemiyorum. Yani öyle bir durum olsa sezeryan istiyorum. Evet öyle diyen de var arkadaşımın oğlu 36. Haftada geldi kendimi avutuyorum bende gelir diye 😂 Yalancı sancım çatı ağrım var devamlı ama o enerjiden bende suan yok uykuya çok düşkünüm 😂 Kız sen daha ne istiyorsun ağrısız açılman oluyor 😂😂😂🙈🙈