Fdle Kızlar 20+4 yani 21 haftalık oldum 2 gün önce detaylım vardı hiç bir sorun çıkmadı çok şükür sadece plasenta biraz öndeymiş rahme uzak ama plasenta previa değil yani ama bebek hareketine mâni olurmuş araştırdığım kadarıyla ve bende 3 günde bir ancak sessiz bir yere uzanırsam çok az hissediyorum normal mi artık gümbür gümbür hissetmek istiyorum kızımı:(
ekara Fdle aynısı bende de var. Benimde plesantam önde ama 26+6 oldum dün bebeğim birden hareketlendi karnımdan çıkıcak sandım. Plesanta öndede olsa bi süre sonra büyüdükçe daha sert vuruyo
Fdle ekara Allahım inşallah bende o günlere gelebilseydim hayırlısıyla çünkü hissetmeyince hep tedirginim hissetsem iyice rahatlıycam
ekara Fdle 2 haftaya kadar hareketleri daha net hissedersin. Ondan sonrada zamanla vuruşunun gücü artıyo
Fdle ekara inşallah canım hiç önemli değil hatta geceleri uyutmasın bile yeter ki hareketli olsun sağlıklı olduğunu bileyim 🙏
Fdle Yasmncm ben plasentanın önde oluşuna bağlıyorum canım zaten 22.haftaya kadar hissedilmemesi de normal sayılıyor ilk gebeliklerde
Fdle Yasmncm yolundadır inşallah canım bende çok tedirgin yattım o masaya ama bin şükür güzel haberler aldım Rabbim korktuğumuza uğratmasın 🙏🙏