eknsnsr98 Kızlar normalde üç dört haftadır bende nabız atması gibi bir şey oluyordu her gün 12 haftalığım üç dört gündür hiç tık yok bu sefer korkuyorum bir şey mi oldu diye hareketlerime dekanda dikkat etmiyorum bebeğime bir şey olmamıştır değil mi?
ekara eknsnsr98 nabız atması sandığın bebek hareketi değil korkma. Sen anca 20 lere doğru hissedersin.
A_syma 18 haftadan once bebegin hareketlerini hissetmek çok zor stres yapmayın. Doktora gidin içiniz rahat edecekse :)
ekara eknsnsr98 sağlık ocağında kalp atışına bakarlar ama bazen kalp atışını bulamıyolar oda insana stres veriyo. Bir kere 24. haftam falandı çağırdılar beni ilk iki hemşire kalp atışını bulamadı paniklediler 3. hemşire baktı buldu. Beni orda strese soktular 2 saat. Gittim yemek yedim yürüdüm falan. Bazen aletleride göstermediği oluyo stres yapıo
A_syma eknsnsr98 Nabiz atmasi bile olmadi.Ben 21 haftaya kadar hissetmedim çok minikmiş :) Herkesin karninda göz segirmesi bilemi yok sorulariyla her defasinda panik oluyordum. 21 haftadan sonra hiç durmadı karnım. Hiç paniklemeyin derim.
eknsnsr98 A_syma ya hateketlerime felan dikkat etmiyorum ondan bu kadar panikledim galiba hiç hamileymişim gibi davranmıyorum gündelik hayatıma devam ediyorum ondan
ekara eknsnsr98 onlarda ultrason yok. karnına dinleme cihazı koyup kalbini bulup sesini sadece dinletiyolar
ekara Happymamizmir bulurlarsa rahatlarsınız veya bana olan gibi bebeğiniz sağlıklı olduğu halde 2 saat bulamayıp strese girebilirsiniz.
Didemlii Bende 16 haftalık hamileyim dün aynı evhamı bende yaşadım damar atıyo gibiydi atmıyo falan doktora gittik gayet hareketli içimde, merak etme daha hissedemiyoruz biz😊