Kuzey88 24.haftada zaten drdan rapor gotureceksiniz ve dilekce yazacaksiniz okulda dosyaya koyacaklar. Hangi sebeple nobetten muaf oldugunuzu kanitlamaniz lazim. Dr raporunda 24 haftalik gebeligi mevcuttur yazacak. Dilekcede ise raporumda da belirtildigi uzere 24 haftalik hamileyim nobet gorevimden muaf olmak istiyorum yazacaksiniz.