Emeliiim benim ilk gebeligim se çok ağrılı geçmişti bunda ise yaptırmaktan korkuyordum 2 hafta önce yaptırdım 3 4 gün ağrıdı kolun üstüne yatma sonra geçer birde aramızda 2. Gebeliği olan arkadaşlar ilk gebelik te 2 dozu yaptırdım 2. De ise sadece 1 doz yeterli dedi dokör sizde de mi öyle oldu