Normalde şeker hasrtası değilim.çok panik oldum bebeğim için.çok basite alınacak bir konu değil anladığım kadarıyla.gebelik şekerinin özellikle bebek üzerinde riskleri var.erken Doğum,anne karnında ölüm,Doğum sonrası ani ölüm ,ciğerlerin gelişmemesi dolasıyla solunum yetmezliği ,sarılık ,iri bebek vs gibi.çok korkuyorum bebeğimin bu riskere maruz kalmasına.şeker diyet yada insülin ile düzenlenirse ,şeker kontrol altında tutulursa yine bu risklerin bebek üzerinde oluşma durumu olur mu acaba? BiDoğuma sonrasına kadar hep korku ile mi yaşıcaz hep?