EsmaSiyar Merhabalar; Karpal tünel sendromuna yakalanan arkadaş oldu mu? Sağ el parmaklarımın uyuşmasın uyuyamıyorum artık. Kolumu kesin kesecekler hissi doğuyor. Elimde aşırı uyuşma ne yaparsam rahatlamıyorum. Var mı bilgisi olan ?
Olivkie EsmaSiyar benim de geceleri oluyordu sonra geçiyordu. Hemen geçtiği için önemsemedim. Sizi rahatsız ediyorsa mutlaka dr unuza danışın derim.
Hubannaz EsmaSiyar bndede su an durum oyle 26 haftadan beri acayip bi yanma uyusukluk bi ara tamamen gecti su an 34 haftadayim yone agrisi basladi ama eskisi gbi degil bazi hamileliklerde oluyrmus dgmdan snra geçer insallahhh