milanaelmas bende 1,5 aylık evliyken hamile kalmıştım üstelik gündüz çalışıp akşam üniversitede okuyordum ve atölye derslerim vardı bir sürü buna rağmen bir sıkıntı yaşamadım hamileliğim gayet rahat geçti hatta abarttım 29 kg aldım. Yani hepsi yoluna giriyor merak etme ve iyili de olmuş çünkü o doğumumdan sonra bir daha da hamile kalamamıştım şimdi 9 yıl sonra tüp bebekle ikizlerime hamileyim 🧿 rabbim vermiş işte ne güzel keyfini çıkarmaya bak 😊