Yasinmetem bizde de isim konusunda tam bir kaos vardı. En başından daha hamile bile değilken eşimle konuştuğumuz isim Aslıhan’dı Sonra kayın pederim ben Aslı derim dedi. Herkese Aslı olacak diye yaydı. Ben Aslıhan diye düzelttikleri onlar kimse Aslıhan demez biz de demeyiz dedi. Benim Aslıhan diye arkadaşım var ve herkes Aslıhan diyor diye konuşmalar yaptım baktım olmuyor inat ettim. Soğudum isimden dedim. Uzun süre isim bulamadık. Eşimin de aklında hep o isim kaldığı için başka isme ısınamadı. Benim ikinci alternatifim Ela’ydı. Ya da Eda. Eşim onları da istemedi. Meryem, Zeynep, Zehra, Ayşe, İpek, İnci.... bunlar hep alternatifler. Hep bir kulp bulundu. En sonunda biz de doğsun bakarız dedik. Kafaya da koydum kimseye demeyeceğim diye. Her kafadan ses çıkıyor siniri bozuluyor insanın. Sonra dedim ki eşime maden Eylül’de doğacak. Eylül olsun bitsin bu çile ben çok sıkıldım artık dedim. Eşim de fena isim değil olabilir dedi. Soranlara söyledim ama Eylül’de doğacak Eylül olacak öyle karar verdik diye kestirip attım. Hala Aslı diyenler var. Eylül’ü daha çok sevdik diyip susturuyorum. Benim çocuğum ya herkesin fikri var ama çok siniz bozucu. Siz de Eylül koyun madem Eylül’de doğdu. Olsun bitsin 😬