Gulnur Kizlar 6 temmuz da adet oldum sonra ki ay 31 agustos ayon 25 i tik yok buay klomen kullandim ama adet sancim yok belirtide yok sizce test ne zMan yapmaliyim
Ilknur_emin Kuzum hayal kırıklığına uğramamak adına azcik daha bekle yada dayanamam dersen erken gebelik testi yap inşllah pozitif çıkar