Kbracnar Kızlar merhaba 29+4 haftalık hamileyim sabah uyandığımdan beri karın ağrım var bir ara geçer gibi oldu ama 1 saat önce tekrar başladı yaşayan varmı
Cookie_the_pomy Kbracnar Gaz olabilir, kabızlık olabilir. Braxton Hicks olabilir. Ben hepsini Pilates topunda egzersiz yaparak aşıyorum inanın. Ama agırlaşırsanız dr a görünün tabi
Kbracnar Kubraacar07 eşimi boş yere telaşlandırmak istemiyorum 😂 belki üşütmüş olabilirim 3 hafta öncede olmuştu karın ağrısı bi kaç saat içinde geçmişti bu tüm gün sürünce korktum 😂 siz kaç haftalık hamilesiniz
Kbracnar defne55 büyük ihtimalle ciddi bişey olduğunu düşünmüyorum bebiş gayet hareketli kımıldamasında sorun yok sadece ilk gebeliğim olduğu İçin en ufak bişeyde telaş yapıyorum
defne55 Kbracnar haklisin bende 32 haftadayım geçen gece doğuruyorum sandım meğer gazmış sabah kalktım gene doğuramadım tık yok 😂😂
Kbracnar defne55 hahah valla bende daha vaktimin olmasına rağmen tetikte bekliyorum hergün 2 defa duşa girmekten yıldım 😂
Ceyda28 Kbracnar kasılma yaşıyor olabilirsin bol bol dinlen 28. Haftadan beri kasılmalarım var anlattığın kadarıyla kasılma ya benziyor düzenli bir şekilde yaşıyorsan Bi doktora görün
Kubraacar07 Kbracnar amin cnm bnm tüm hamileler inşallah sağ salim bebişlerini kucaklarina alirlar evet cok az kaldi heycanla bekliyoruz
Kbracnar Ceyda28 3 hafta önce oldu birde bugün ağrım oldu Şuan durdu ağrı tuhaf bi kaç saat sürüp duruyor
Kbracnar Cookie_the_pomy Cookie_the_pomy Tavsiyeniz için teşekkür ederim ama Şuan uzanmak daha iyi geliyor zorlamaya korkuyorum kendimi